Pracownicy Urzędu Gminy Lubaczów
Wójt Gminy Lubaczów - mgr Wiesław Kapel
(sekretariat pokój nr 4, tel. 16 632 16 84)
Zastępca Wójta Gminy Lubaczów - mgr inż. Krzysztof Kozioł
(sekretariat pokój nr 4, tel. 16 632 16 84)
Skarbnik Gminy - mgr Agnieszka Brzeziak
(pokój nr. 15 tel. 16 632 16 84 w. 26)
Referat Finansowy
Kierownik Referatu - Beata Paryniak (pokój nr. 17)
Pracownicy referatu:
- Grażyna Sopel-Mathlouthi (pokój nr. 17) - stanowisko ds. księgowości budżetowej,
- Anna Misiło (pokój nr. 17) - stanowisko ds. księgowości budżetowej,
- Anna Tabaczek (pokój nr. 18) - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
- Joanna Kornaga (pokój nr. 18) - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
- Jolanta Bębnik (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości podatkowej,
- Łucja Lasowa (pokój nr. 16) - stanowisko ds. obsługi księgowej oświaty,
- Grażyna Mazur (pokój nr. 16) - stanowisko ds. obsługi księgowej oświaty,
- Małgorzata Ilnicka (pokój nr. 16) - stanowisko ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej,
- Natalia Mazurkiewicz (pokój nr. 16) - stanowisko ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej,
- Małgorzata Ilnicka (kasa) - kasjer.
Referat Gospodarki Przestrzennej i Środowiska
Kierownik Referatu - Katarzyna Goniak (pokój nr. 12)
Pracownicy referatu:
- Angelika Kolbuszewska (pokój nr 13) - stanowisko ds. gospodarki przestrzennej,
- Edyta Baran (pokój nr 14) - stanowisko gospodarowania nieruchomościami i ochrony zabytków
- Jan Gancarz (pokój nr. 14) - stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i geodezji,
- Mariusz Kierepka (pokój nr. 14) - stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i rolnictwa,
- Zdzisław Zielnik (pokój nr. 1) - leśniczy lasów gminnych,
- Tadeusz Zaborniak (pokój nr. 1) - leśniczy lasów gminnych,
- Józef Nicpoń - pracownik gospodarczy
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
Pracownicy referatu:
- Rafał Czyrny (pokój nr. 7) - stanowisko ds. zamówień publicznych,
- Michał Szularz (pokój nr. 7) - stanowisko ds. drogownictwa,
- Robert Motyka (pokój nr. 1) - stanowisko ds. budownictwa kubaturowego,
- Krzysztof Szczybyło (pokój nr. 1) - stanowisko ds. inwestycji sieciowych,
- Anna Chmielowiec (pokój nr 23) - stanowisko ds. gospodarki komunalnej
- Bogdan Czucha (pokój nr 1) - stanowisko ds. gospodarki komunalnej i poboru opłat
Referat Organizacyjny i Oświaty
Kierownik Referatu - Janusz Czernysz (pokój nr. 10)
Pracownicy Referatu:
- Anna Michalik (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
- Katarzyna Dubiel (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi funduszu sołeckiego,
- Lucjana Soroń (pokój nr. 11) - stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- Marta Nicpoń (pokój nr. 11) - stanowisko ds. obsługi Rady Gminy,
- Zbigniew Cencora (pokój nr. 9) - stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw wojskowych,
- Agata Antonik (pokój nr. 9) - stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej i kadr,
- Mariusz Chomyszyn - kierowca autobusu,
- Maria Litwin - opiekun dzieci dowożonych,
- Irena Nicpoń - sprzątaczka,
- Wiesława Misztal - sprzątaczka.
Referat Rozwoju i Promocji Gminy
Pracownicy Referatu:
- Bernadeta Gujda-Rawska (pokój nr. 21) - stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
- Magdalena Czuryło (pokój nr. 21) - stanowisko ds. promocji,
- Magdalena Kobiałka (pokój nr. 20) - stanowisko ds.promocji gospodarczej i rozwoju przedsiębiorczości
- Tomasz Mach (pokój nr. 20) - informatyk.