Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Władze

Drukuj
Grupa: Władze
Nazwa pozycji: Koordynator do spraw dostępności
Data publikacji: 2020-12-15
Osoba, która stworzyła pozycję:  Tomasz Mach
Osoba odpowiedzialna za tresć:  Aleksander Butyński
Na podstawie art. 14 ust. 1 i art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020, poz. 1062) Wójt Gminy Lubaczów wyznaczył pana Aleksandra Butyńskiego na Koordynatora do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej.

 Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
-wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług,
-przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
-monitorowanie działalności gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności - Aleksander Butyński
adres do korespondencji: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów
telefon: 16 632 16 84 w. 11
e-mail: a.butynski@lubaczow.com.pl

Załączniki

  • Ilość pobrań: 0

  • Ilość pobrań: 1

Fundusze Europejskie Program Regionalny
Rzeczpospolita polska
Podkarpackie przestrzeń otwarta
Europejski Fundusz Społeczny