Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Gmina

Drukuj
Grupa: Gmina
Nazwa pozycji: Raport o stanie Gminy Lubaczów za 2022 rok
Data publikacji: 2023-05-31
Osoba, która stworzyła pozycję:  Tomasz Mach
Osoba odpowiedzialna za tresć:  Stanisław Woś
Zgodnie z art.28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023r. poz.40), wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy.

Rada gminy rozpatruje raport podczas  sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium wójtowi.

Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie mogą również zabierać głos mieszkańcy Gminy Lubaczów. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób do Przewodniczącego Rady Gminy Lubaczów, najpóźniej w przeddzień sesji na której odbędzie się debata.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej a także w Biurze Obsługi Rady (pok. nr 11).

Termin sesji zostanie podany do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Przewodniczący Rady Gminy
Roman Cozac

Załączniki

  • Plik: PDF
    Rozmiar: 2,55 MB

    Ilość pobrań: 18

  • Plik: DOCX
    Rozmiar: 0,02 MB

    Ilość pobrań: 1

Fundusze Europejskie Program Regionalny
Rzeczpospolita polska
Podkarpackie przestrzeń otwarta
Europejski Fundusz Społeczny